BCD 3000 on Deejaysystem |
Post Reply |
Author | |
Dj_Allan_
Newbie Joined: 22-Jun-2009 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22-Jun-2009 at 15:10 |
Hi friends, my name is Allan and i am from AMAZONAS-BRASIL.
My question is about BCD 3000. I have one and i try to install on Deejaysystem Mk-II 1.9.1 but dosen't work. I try to disable all USB device (Webcam, Mouse, SD). What i have to do to make my BCD 3000 Work ?
Olá amigos, meu nome é Allan e eu sou do AMAZONAS-BRASIL.
Minha duvida é sobre o BCD 3000. Eu tenho um e tentei instala-lo
para funcionar no Deejaysystem Mk-II 1.9.1 mas nao funcionou. Eu tentei desabilitar todos os outros dispositivos USB, exceto o BCD 3000.
O Que eu devo fazer pra funcìonar o meu BCD 3000 ?
|
|
Edy
Development Team Joined: 05-Aug-2004 Location: Spain Status: Offline Points: 990 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hello,
BCD-3000 is not supported in current version. Next week we will release a new BETA version with support for BCD-3000 and many other new controllers. Best regards, |
|
Edy / Deejaysystem Team
www.deejaysystem.com |
|
Dj_Allan_
Post Options
Thanks(0)
|
Esta foi a melhor notícia que eu pude receber EDY, pois tenho muita vontade de mixar no meu BCD 3000 usando o DEEJAYSYSTEM. Aguardarei ansioso, e comprometo-me em ajuda-lo no que for necessario para a melhoria do programa.
Thaks Edy !
|
|
Dj_Allan_
Post Options
Thanks(0)
|
Edy, voce tem como postar pra mim essa nova versão BETA que suporta o BCD 3000 pra eu testar ?
Te agradeço desde já !!!
|
|
Dj_Allan_
Post Options
Thanks(0)
|
Hi Edy, i'm waiting for the new BETA version of DEJAYSYSTEM MK-II, for my BCD 3000. thanks again ! |
|
Edy
Development Team Joined: 05-Aug-2004 Location: Spain Status: Offline Points: 990 |
Post Options
Thanks(0)
|
We expect the BETA version with support for BCD3000 to be release during the second week of August.
|
|
Edy / Deejaysystem Team
www.deejaysystem.com |
|
vj ronaldo ambiel
Groupie Joined: 22-Nov-2009 Location: Brasil Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
instale os drivers da BCD ... de preferencia com o CD de instalação que acompanha o Produto , abra o Deejaysystem com o bcd ligado e as configuracoes Serão automáticas.
|
|
Ronaldo Ambiel
|
|
vj ronaldo ambiel
Groupie Joined: 22-Nov-2009 Location: Brasil Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
a versão 3.5.0 beta 3 funciona perfeitamente com a bcd3000.
carrega todos os formatos de video e áudio,mas eu ainda prefiro
a bcd2000.use a placa de áudio do notebook para o som principal
e uma placa usb externa para o monitor,configure no DeejaySystem
opção áudio e faça a Festa.
|
|
Ronaldo Ambiel
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |